Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 5 februari 2012

En liten kik......................................

Kikar in lite på en lånad dator.

Veckan har varit lite vinglig eller nåt?
Det har hänt lite tråkigheter som att min symaskin gick sönder - en värdslig sak som "Karlsson på Taket" säger. Men för mig innebär det lite sorg eftersom jag pysslar vid symaskinen ganska mycket. Men det kommer ju ordna sig på ett eller annat sätt.

En mycket tråkigare sak gäller en familjemedlem. Orkar inte riktigt berätta vad det är, men det innebär att mina känslor åker berg och dalbana.
Vill i alla fall tala om att det inte gäller Fam. Loo. Vi håller ihop vi fyra och just nu är vi alla Tillsammans Hemma, som så många gånger förr! 
Idag har jag målat lite i köket och det känns så bra - för nu är vi på väg mot ett jättefint kök!

Ta hand om er därute och njut av söndagskvällen!

1 kommentar:

Villa Carl Larsson sa...

Ja det är tur att vi får sucka över "små" saker också. Så är det för oss som är vana att det mesta bara ska fungera. Hoppas den fungerar snart igen.

Kul att du kikade in. Hälsningar Josefin