Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 10 februari 2012

Så bra, så bra.....................

De é fredaaaa å jag mår så himla bra !
Nu håller det på att ordna sig med det mesta. Det bästa är att min nära anhöriga som var väldigt, väldigt sjuk och på väg att lämna oss plötsligt och utan att någon nånsin kunde tro det har blivit mycket bättre. Ganska mycket känslomässig berg och dalbana, men som slutar i ren och skär Lycka!!!

Datorn är tillbaka och jag kan blogga igen, men framförallt titta in hos er andra. Det är otroligt vad mycket bloggar det finns. I min favoritlista finns nog det mesta med - både dom som roar, dom som visar vackra bilder, dom som bakar och lagar mat, dom som pysslar, dom som får mig att tänka till och de allra bästa är nog dom som inspirera på alla möjliga olika sätt.
Ja,a listan kan nog göras hur lång som helst och det är väl det jag gillar att det/ni är olika?

Nu är det snart dags för fredags-soffmys å det kallar jag njutning.♥
Ha det så bra ni alla.

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Det är det som är så bra med att ha djuren i ligghall, de klarar sig mycket bättre själva just vid kalvningen än om de är uppställda i en ladugård.

Nu kan de röra på sig precis så som de behöver och vi har inte haft problem med en enda kalv sen vi byggde ligghallen! :)

Gunillasljusglimtar sa...

Heej Loo! Tack för kiken hos mej...visst är det fanken så mycket lättare att hänga den där mojängen på sidan som du sa...Men tycker det är såå kul när det kommer lite NYA saker att prova..inte för mej tydligen...Ha en fin lördag kramis Gunillasljusglimtar