Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 21 februari 2012

Jag gjorde ett lyft .......................................

Men bara ett ytterst lite ett.....................

Ibland kan jag haka upp mig på små detaljer som jag inte riktigt gillar. Den här gången var det dessa små knopparna på vårt skobyrå ?

Ville byta dem och en dag hittade jag bara rätt, små fina portslinsknoppar med fjärilar på.
Några enka varv med skruvmejseln och vips var det klart!!!

Någon har sagt att det är detaljerna som gör det och det hakar jag absolut på. Sen att det ser ut som "jerusalems förstörelse" ........i resten av rummet /huset -  det bryr jag mig inte så himla mycket om just nu.


Blir ju så om man har ett litet hus och en pågående renovering, att vi har pryttlar lite här och var just nu.

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Hej!
Vad fint det blev med en så enkel sak som att byta ut knopparna på byrån! Tänk vad lite som behövs för att förändra något.... :)

Kram Åse