Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 15 februari 2012

Nu kom den..........................

Snön har kommit hem till oss.
Jag som önskade snö, men - hallå! Det var minst en månad sedan. Varför var det ingen som lyssnade då????
Nu börjar jag ju så smått förbereda mig för våren.

Vi får väl glädja oss med vår glada granne som fått en snöslunga av en kompis. Han fick igång den och provade den igår kväll med ett härligt leénde på läpparna. Men idag har han minsann fått många vita pudriga centmeter eller till och med decimeter att ta hand om när han kommer hem.
Han kanske vill prova sin nya maskin utanför vårt hus också - ska nog fråga honom!!!
Apropå vitt...
Visar lite vardagsrum idag. Puffade både soffa och kuddar inför fotograferingen...... men ofta är den ganska "sutten" i eftersom vi gillar soffmys i vår familj!

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Hallå! Vad fint vardagsrum du har. En divan , häftigt. Vitt är fint och ljust. Kul att du tittade in hos mig så jag fick en titt hos dig. Kram Pia

Stina sa...

Så fint ni har det.:-) Stina

Unknown sa...

Ett riktigt mysigt rum och med en härlig divan oxå...;)) Ja våra soffor är oxå tilltufsade jämt för att vi hänger där den mesta tiden,äter,fikar,tv tittande,sovande...hahaha...Men skönt är det...

KRAAAM på dig vännen och ha en härlig dag!!!