Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 17 februari 2012

Lite fredags pyssel ...................................

Kände för att pyssla lite idag, det blev en tavla med fjärilar. Påminner mig lite om våren som kommer!


Har länge haft en ram hemma från Ikea som är som ett tittskåp. Himla smart faktiskt, det går att ta ut den inre ramen om man vill ha den till vanlig tavelram - Heja Ikea för ständigt smarta lösningar.

Jag tog och gjorde en liten fjärilsmall och klippte sedan ut några stycken i designpapper. Vek fjärilarna lite på mitten, limmade fast dem på svart papper och det var klart!
Ett pyssel i min smak, snabbt, enkelt, billigt och ganska dekorativt!



Har kurerat min himla förkylning hela veckan, men blir inte helt bra.
I morgon ska jag försöka orka åka och fylla på matförråden lite tillsammans med Herr Loo. Inte så himla kul en lördag, men det känns som det ekar här hemma i skafferiet............

Lite baktanke är det - har hört att de har fått så fint vitt porslin på Ica Maxi (av alla ställen), det måsta jag bara kolla in..................

3 kommentarer:

Evelina sa...

Hoppas du har kryat på dig! Jag börjar sakta men säkert bli bättre, nu återstår bara hosta och lite snytningar.. :)
Fint fredagspyssel du gjort, passar en dag som denna då det känns som lite vår i luften.
Må så gott, kram Evelina

Unknown sa...

Ååååh va fiiint...;)) Kanske nåt jag skulle prova på i mitt lilla skåp..;))

Önskar dig en skön dag/KRAAAAAM vännen!!

Louise sa...

Det pysslet blev ju fint! ;)