Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 13 februari 2012

Klok en halv dag.....................

Så blev min dag.

 Mår inte så bra, men jobbade halva dagen och gick som en klok kvinna hem efter lunch för att vila mig !
Det var skönt, för kroppen värker. Hamnade framför Tv:n me den repris av Äntligen Hemma. Brukar inte följa programmet längre, men fastnade vid Karin som gjorde jättefina våningsfat av loppisfynd.
                          Foto:
Klicka på den blå texten och följ länken så kan du få tips om hur hon gjorde..

Nu ska jag fylla på med lite värmade ved i brasan och Mysa kväll!

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Det är faktiskt min favorit med, den enda tidningen jag prenumerar på nu.
Ha en fin kväll, Annika