Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans dag ........................................

Denna hjärtans dag......................


Vill skicka en hjärt-hälsning till er alla därute i "cybervärlden" ! ! ! !

Vi firar lite ikväll med glass och gelehjärtan för det är så här att vår underbara "Storasyster" i familjen är tillverkad....? på Alla Hjärtans Dag.
Och det vill vi såklart fira tillsammans!

Fick fina röda rosor av Herr Loo idag, hörde på radion att det var ungefär det värsta man kunde komma med till sin fru/sambo/käresta på Hjärtans dagen????
Men jag blev jätteglad och de står och lyser så fint som en kärlekshälsning från min underbar man!

Många hjärtkramar till er alla från Loo!

2 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Å största kramen till dig du fina :)!

<3

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra alla hjärtansdag!
Kram
Hanna