Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 16 februari 2012

Torris-tider.....................

Kan man göra ett inlägg om torra händer?

Ja det kan man, för det är precis det jag ska göra nu!
Är ju ett riktigt fan av allt som heter Greengate, trodde jag tills nu ? ? ?

Köpte en alldeles bedårande liten rund burk med handkräm, men..... åååååå oj, vad jag blev besviken. Näää, inte på burken för den är så fin, så fin. Men innehållet som luktar fööööör mycket och stannar kvar på mina torris-händer som en kladdig smet.
- Inte fuktande för fem öre ?

Men jag får välan använda den gulliga burken till något annat, eller kanske fylla den med en ordinär Helosansalva från Apoteket.....................

Hmmm, lägger inlägget under kategorin shoppingtips och hoppas att det bara är jag som har fel sorts händer eller nåt? För jag kommer absolut fortsätta gilla Greengate förstås !

Inga kommentarer: