Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 30 januari 2012

Dator på service.......................

Nu igen................................

Vi hade den ju inlämnad för jul och hämtade  den några dagar före julafton. Precis lite mer än en måndad sedan?

Men datorn vill inte samarbeta med oss så den är iväg på garantireparation.
Hoppas datakillarna kan ordna till det den här gången.
Den fungerade i sisådär tre veckor, sedan började den krångla med oss igen?

Så det blir nog en liten paus i skrivandet för mig. Ordnar det just nu med lånad dator, men sen får jag nog vänta in vår egen.

Ha det så bra så längen, nu ska jag titta om jag hittar någon bild.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas att datorn blir fixad.
Kram
Hanna