Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 24 januari 2012

Att gilla...............................

Jag gillar Greengate.
Allt som kommer därifrån tycker jag är helt underbart....................
Nu kommer våren och vad passar bättre om inte Greenegates färgskala ?

Som ni kanske listat ut vid det här laget så har min käre Herr Loo och jag lite olika tycke om det där med valen av inköp.

Men det har vi löst med att hålla en aningens stram och lite modernare linje här hemma och en betydligt mer Green-gate-aktig och loppisfyndad miljö på landet.

Visst är det bra att kunna hitta en bra kombo. Men lite, bara lite Greengate har smugit sig på här hemma åh, jag gillar det så mycket!



Inga kommentarer: