Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 15 januari 2012

Lyckan att göra ett fynd................


Visst känner man lite bubbel av lyckorus när man springer på något oväntat?
Något som man just där i samma sekund som man upptäcker föremålet plötsligt inser att man behöver just en sådan "pryl" ? ? ?

Hur dumt låter inte det, men nu bor vi i Sverige och känner kanske alltför ofta ett för starkt Ha-begär. Ni vet det där med I-landsproblematik som är något att både fundera på och diskutera om.'

Men vem vill inte känna ett bubblande lyckorus tänker jag ? Hmmm.

Rätt eller fel men jag blev så glad igår när jag fick syn på några väldigt underbara silverfärgade små ekollon till priset av 4.48:- Jag du läste rätt, år 2012 fick jag betala 4kr och 50 öre. Hur billigt är inte det och vad fint det blev på vår skobyrå i hallen.


Känns härligt när jag springer förbi dem i hallen och ler sådär fånigt som jag kan göra ibland !

1 kommentar: