Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 27 januari 2012

Vårens pasteller......................

Det går sakta men säker åt pastell-årstiden.
Den underbara våren!
Men jag tänker stanna ett litet tag till i vinterns tid. Vi har äntligen fått lite, lite snö här hemma hos oss och marken är vit och det är så fint.
Jag försöker njuta här och nu och det blir ljusare för var dag som går !

Hittade de mest underbara små plastburkarna från RICE på rea och jag kunde inte motstå ????
Tror att de kanske är tänkta som små smakportionsburkar till baby-mat?
Har ingen såna hemma,............ men de fungerar bra till lite handkräm i handväskan, en liten gräddskvätt som stoppas i frysen eller som dekoration!
Köpte dem för att jag fastande för färgerna som är underbart härliga!

Idag har vi fredag och jag jobbar länge, men sen ska jag minsann göra ett djupdyk ner i soffans underbara värld!

Önskar er alla en trevlig fredag vad-helst ni hittar på!!!!

1 kommentar:

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Klart du kan bli med i min Give Away selv om du bor i grannelandet :-) Fine plast burkar du viser de kan nok brukes til mye.

Ønsker deg og dine en fin helg :-) Anita :-)