Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 13 december 2012

Sitter här och väntar lite på ett samtal från Lillen som är på julaktiviteter i skolan. Jag ska snart hämta honom, men blev lite sugen på att skriva några rader.
Hittade en lite batteridriven ljusstake på Ikea idag. Den var på rea och jag kan inte riktigt bestämma mig för om det var ett bra köp eller inte. Den ser ganksa platt vit och tråkig ut. Men den ska nog få lite kärlek och omsorg i form av granris och kanske ett fint band.

Jag ställde den ute och den ser nästan ut som en luciakrona och vad passar bättre ute på bänken en kväll som denna.
 

Hoppas ni alla får en trevlig kväll i ljusets tecken!
 

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Ljusstaken gjorde sig bra där, menkan tänka mig med granris att den blir ännu finare :)
Kram