Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 27 december 2012

Ett tips i mörkret..........................

Ja, det kan sannerligen behövas - ett litet ljustips!
För hos oss smälter all den fina vita snön och förvandlas till en grådaskig sörja som ingen blir glad av?
Mycket vackrare med den fina fluffiga vita snön, men den kommer säkert tillbaka till oss.
Jag vill dela med mig av ett riktigt budget-tips!
En snygg lampa som finns i vitt eller svart och du hittar den här. Minst lika snygg som sina betydligt dyrare "systrar"....................

Hemma hos oss pryder den fönsterbrädan i sovrummet, med en ganska svag glödlampa och jag är verkligen jättenöjd!
Materiella ting-jag vet, men sån é jag och jag erkänner rakt upp och ner att en liten påse med något fint i kan göra mig oerhört nöjd!
Och att känna sig nöjd med livet tycker jag är viktigt, vilken väg vi än tar! Men det här var bara en liten. liten del av min lycka!

Inga kommentarer: