Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 16 december 2012

Säger bara muuumsssss.......................

I går kväll så gjorde varma bär med choklad och vaniljglass.
Det heter säkert något.....jag vet inte vad.
Men vad supergott det blev!
Vi blandade hallon, björnbär, blåbär och jordgubbar. Sedan hackande vi över vit choklad och vanlig marabou mjölkchoklad. In i ugnen på 200 grader till chokladen smält lite och sedan åt vi hela härligheten med vaniljglass.
Formen är från Åhlens
 

Himmel å pannkaka vad gott!!!!!!!!

Jag vet att det inte är något nytt, en mumsighet som var poppis för några år sedan. Men vi provade liksom aldrig då. Men oavsett om den går hem i stugorna 2012 eller inte så funkar den hemma hos Fam. Loo!

En liten arbetsvecka kvar, sedan väntar en helt underbar ledighet för oss.

1 kommentar:

Unknown sa...

Muuuums så gott det ser ut,det är nog nåt jag ska prova på iallafall...:)))
Kraaaaam till dig å ha en mysig dag..!!