Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 18 december 2012

Blev sjuk........................

Natten till måndagen blev jag otroligt dålig.
Sov mig igenom hela dagen, med mycket kläder och ett tjockt täcke över mig och jag fortsatte i samma lunk under hela kvällen.
Tog en Ipren och somnade för natten.
Det gjorde underverk för idag känner jag mig mycket bättre och i mogon kliver jag med raska lätta steg till jobbet.

Typiskt att jag var borta den här veckan - har verkligen supermycket att göra. Papper som ska ordnas med, papper som ska lämnas vidare och såklart försöka ta hand om min personal såhär dagarna före jul.
Men jag får komprimera, flyttade på ett möte i morgon för att hinna med och gå runt och prata med alla. Det känns otroligt viktigt på förskolan att se alla och visa uppskattning för jobbet och engagemanget de lägger ner under terminerna.
Jag har kunnat ge alla som ville jul-ledigt och det känns bra, för de flesta av oss behöver lite vila mellan de intensiva terminerna.

Det närmar sig hörrni, på lördag ska vi åka till Melanders fisk och sätta "sprett" på några pressentkort. Det blir bra till vårt lilla julbod det!

Ett shoppingtips! Inreda.com har fritt porto idag och i morgon så passa på att shoppa loss lite vetja!

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Eftersom tiden är knapp såhär års. Tittar jag nu in. Till en av mina favoritbloggar. En vecka före jul. Med en liten hälsning från Hemma På Våran Gata I Stan... God Jul och Gott Nytt År Önskar Mikaela med Liam 2008 och Filippa 2012.

Life´s Silverlining and I sa...

Melanders fisk låter inte helt fel. skönt att du kände dig bättre! kram Nilla

Unknown sa...

Va skönt att du blev pigg snabbt,inte roligt att vara sjuk nu när man vill fixa till julen...:)))
Åååå så gött med fisk,det är verkligen nåt jag älskar....Mums...:))
Ha nu en riktigt härlig dag..
Kraaaam till dig!!