Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 26 december 2012

En snöig tur till landet.......................

Filmen , "Mammas pojkar" var sådär lagom bra som svenska komedier brukar vara tycker jag. Men är ni sugna på lite skratt och en film som engagerar lite lagom så kan jag absolut rekomendera den!
Idag tog vi en tur till landet. Vi har inte varit där på jättelänge och det var dags att titta till huset.
Vi har bestämt oss för att sälja landet och försäljningen är redan förberedd av en mäklare, så till våren så hoppas vi att någon annan familj får glädjen av vårt underbara land.
Mer om det en annan gång.
Lillen voltar från altanen ner i snön.
I morgon kommer vårt lilla hus invaderas av ytterligare två tonårstjejer  (kompisar till storasyster) som ska bo med oss några dagar innan hela gänget flyger till London...........................
Blir säkert ett underbart äventyr att fira nyår i London. Men lite mammma-orolig är jag allt. Men det är kloka och numera mogna tjejer så det går säkert jättebra och det är verkligen dags att släppa taget mer och mer för min och Herr Loo:s del.

Nu blir det strax Abba på Tv, tänk att musiken håller än..................

Inga kommentarer: