Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 2 november 2010

Vita köp....

Idag har jag gjort några härliga fynd igen. Kanske inte ska fota och visa allt jag köper? Det blir som att föra dagbok över alla "onödiga" utgifter - ja, inte i min värld, men i min kära makes!

Men jag skulle också kunna se det som en liten last och små laster har vi väl alla, eller.....
Finns det något som heter inrednings-hollick???
Tror vi är ganska många som vandrar den vägen mot eller redan inne i ett starkt beroende? 
Kanske känns det bättre att kalla det en vana, att shoppa loss lite för att få harmoni i hemmet för ehla familjen. Ja, det är klart det gör! 
Det finns säkert forskning som visar på vikten av att leva i harmoni.
Ja - det måste det göra!!!!!
Här kommer i alla fall några mörka blixt-bilder (sorry för kvaliteten igen!) men, på dagens Harmoni!


 


Nu önskar jag alla en trivasam tisdagskväll. Dags att köra barn till träning.

Vi ses snart igen från Loo!

Inga kommentarer: