Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 7 november 2010

Söndags piff.....

Hallojsan.....

Hemma har det piffats för fullt idag. Jag har bytt gardiner i matrummet från paneler (trött på den!)  till vita längder och det blev jättefint.
Nu är fönstret redo för den fina vimpeln med texten God Jul som jag önskat mig av Tomten! !!!!!!!
Om Tomten är osäker på vad jag menar så finns den på bild i ett tidigare inlägg... Blin, blink!!!

Lite avtorkning och fönterputs blev det också. Sedan gjorde sonen och jag fint i hans rum. Där bytte vi också gardiner putsade fönster och satte upp en svart hylla till hans playstation. Han blev också nöjd, både över lite sällskap och resultatet.


Lampa från Ellos i föntret i matrummet.

Fönster i matrum.
  
 Jag tycker det är jätte-roligt när vi piffar tillsammans och bägge barnen är ganska intresserade av inredning färg och form. Det är väldigt trivsamma stunder när vi gör sådana saker ihop och snart är det dags för pyssel med årets julkort, då fylls matrumsbordet med scrappmaterial.
Det ser jag fram emot!

Njut av söndagskvällen för i morgon är det dags för väckarklockan igen....


Hej från Loo.

1 kommentar:

Madame Vit sa...

Hahah ja fråga efter Alexander nästagång du kommer till Svenskt Tenn hih =) Han borde kanske bli lärare istället =)
Jo jag såg att de har en webbutik, fraken är bara svindyr =( Men funderar starkt på att göra en beställning av den i morgon ändå.
Vad skoj att intresset för inredning har smittat av sig, blir roligare att göra det flera =)
Skulle behöva tvätta alla våra fönster här, inget jag längtar till men de är randiga =(

Kram Fia