Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 11 november 2010

Snygga kökstapeter.

Lite torsdagsfunderingar!

Tittade på favoritprogrammet igår - Arga snickaren, som faktiskt kan vara lite arg på de stackars husägarna. Men är programmet  som alltid slutar så lyckligt och dessutom tycker jag att de alltid gör väldigt fint till alla familjer.

Sonen tycker "arga" Anders är en aning för psykologisk,men en felsägning från sonen blev
- är det psykopaten på tv i kväll mamma?????

Ops! och förlåt rara Anders, men vi gillar ditt program och sonen tycker du är duktig. Det är bara det att ditt trevliga program har fått en ny titel i veckans programtablå i vår familj!

Blev lite sugen på att tapetsera i vårt kök  och frågade kära mannen vad han tyckte om tapeten som visades i programmet, en rutig. Näää tack sa han, men ja, ja i köket då )Snälla mannen!).
Hurra tänkte jag och luriga som vi är vi kvinnor så inser jag att om jag ska tapetsera två pytteväggar i köket så måste jag också byta golv, måla alt. byta köksluckor, bänkskivor och byta kakel....... Sedan när det är klart så kommer våra dörrar se jättefula ut så då måste jag helt enkelt måla dem också. Undrar just om kära mannen förstod vad han sa ja till?

Kitchen living KV27425 från tv-programmet
 
Sanbergs tapet Helen




Får väl se när han liksom "vaknar" till, kanske bäst att beställa lite tapet snarast!

Nu ska jag tända lite ljus och mysa till vår torsdag.

Ha en skön kväll från Loo!

Inga kommentarer: