Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 8 november 2012

Jul nörden?.....................?


Tänk att man får rätten att liksom "jula" in sig snart - utan att smyga för grannarna..............
Ärs, jag bara skojar. Jag är ingen riktig julnörd, men visst gillar jag julen sådär lite svenskt "lagom".
 
Och visst är det kul att köpa lite nytt när advent och jul närmar sig.
I bloggvärden får vi massor av köptips, vilket betyder att vi härmar varandra en hel del. Men det kanske är det som är meingen?
Jag klickade hem de här små godingarna och till och med min kära Herr Loo gillar dem! Känns alltid lite extra kul eftersom han ibland grymtar lite över att jag tar för mycket mandat i att bestämma över lull-lull och annat i vårt hus..........
 
Jag hittade de små bambisarna här.
Jättebra service, snabbt och väl inpackat. Klart godkänd nätaffär!
 
 

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja, nog påverkas vi av varandra här i blogglandia...kramis semlan

Unknown sa...

Riktigt fina å mysiga..;)) Jag var precis in hos en annan bloggerska som hade nåt liknande...;)))Å det är väk klart att man härmas när man ser nåt fint...lr hur...;))
Ha en skön Fredag nu..
KRAAAAAM!!!