Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 25 november 2012

Ensam hemma..........................

Var jag igår.................
Det händer väldigt sällan att jag har huset för mig sjäv. Men "Storasyster" var hos kompis och Herr Loo och "Lillen" var på tävling.

Jag pysslade runt hela dagen, promenerade med dammsugare, tränade biceps med dammtrasan och benen fick sin omgånt när jag sprang ut till förrådet då och då och lämnade av något som fått byta plats.

Att byta plats är väldigt finurligt tycker jag, känns nästan som att nätshoppa? Men himlans mycket billigare! ! !

En väninna till mig berättade att i Usa tar de in granen första advent. Hos oss får den stora vänta till helgen före julafton, men så länge njuter vi av några små som doftar fatastiskt!

Nu är vi alla samlade igen, då har vi söndagsnjut som går i "manjanas" tecken!
 

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Var har du köpt renarna? De är jättefina. Här har det kommit in en mellan variant av gran i hallen :)
Ha en fin kväll, kram