Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 9 november 2012

Parkering tillåten.........................

I familjen Loo:s soffa.................
 
Ikväll parkerar jag min rumpa och resten av min lekamen djupt ner i soffans underbara värld!
Fredagskväll - finns det något bättre. Tja, kanske, men inte i nuläget känns det som.
Ska mumsa på favoritgodiset, Polly Rocks. Finns inge "gooooare" just nu. Om ni inte provat så plocka ner en påse , eller två i kundvagnen nästa gång ni handlar, ni kommer inte ångra er.
 Och jag är inte köpt av Cloetta, men jag skulle kunna vara..........................

Ha det nu då himla bra därute i stugorna, njut av fredagen!

En särskild kram till dig Semlan! Jag kan inte lämna kommentarer hos dig så jag hälsar härifrån i stället!

Inga kommentarer: