Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 21 november 2012

Häromdagen satt jag runt ett mötesbord med en otroligt märklig och lite fnissig känsa. Men få möten är ju fnissiga och inte det här heller.

Men kvinnan som var och besökte oss var otroligt vacker, men tyärr är inte alltid det kompatibelt med det som sägs..................

Det var det inte i det här fallet för det mesta var ganska oklart och väldigt nervöst. Dessutom med en röst som liknade Kalle Anka en del....................
Urs, nu är jag lite dum med det var absolut inte till hennes fördel och jag fastnande liksom i rösten. drömde mig bort lite och satt och tänkte på den som rekryterat henne - hur tänkte den? Eller vad har kvinnan för kompetenser som inte kom fram på vårt möte???

Kommer med all säkerhet träffa henne igen och såklart hoppas jag bara på att hon hade en konstig förkylning och en dålig dag samtidigt!
 
Men det är väldigt spännande med mänskliga möten som öppnar upp ens sinne!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa,hahaha...Ibland kan man verkligen möta på dom mest underliga så man lixom börjar fundera lite...;)) Kan ju vara väldigt roligt faktiskt å ibland kan det bara vara obehagligt..

KRAAAM å MYS till dig!!

Vikeskärs hem och ting sa...

Haha, känner igen det där. Ibland kan man undra.
Ha nu en fin dag, Kram