Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 18 november 2012

En underbar helg har vi haft, trots en grå mössa över himlen.

"Lillen" och jag stack iväg i fredags sen eftermiddag och gjorde massa ärenden. Vi kom hem med ganska många påsar och med glada leénden på läpparna.

Lite julklappar fick vi med oss hem och "Lillens" kommentar var att -så här fina kläder hade du aldrig hittat utan mig!!!!!! Underbart!  Jo, jo é man fjorton så är det nog så att man väljer bättre själv. 

Inte så hemligt längre precis, men det är svårt att köpa saker till barnen nu när de är äldre märker jag.

Ingen av dem är speciellt märkesfixerad, men däremot en liten fixering vid detaljer. Kan vara en ficka som sitter fel, en rand som är för bred eller någon annan för mig alldeles obetydlig detalj!
 
Nästa alltid känner jag så oändligt mycket kärlek  till våra barn, men efterson de är tonåringar så är jag också ibland redo att sätta ut dem för en billig peng på Blocket då och då - får man det?
 
Men det känner jag inte särskilt ofta som tur är!
 
 

1 kommentar:

Hanna sa...

Min yngsta dotter är mycket noga med kläder hur de ser ut och har varit det nästan alltid.
Kram
Hanna