Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 4 november 2012

Kanske tillbaka..................

Oj, vad tiden går!

Mycket har hänt, men inga tråkigheter, bara lite svajigt på vägen.

Men det är väl precis det som är livet. Att vi inte riktigt alltid kan påverka allt som händer utan får lära oss att hänga med och acceptera.
Det har jag gjort och det blev så himla bra!

Det är Lycka och jag mår bra tillammans med min familj och det tänker jag fortsätta göra!

På inredningsfronten har det hänt lite men det återkommer jag till en annan dag.
Hoppas ni hänger med mig, för jag tror att bloggen ska få ta lite av min tid igen.
 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Men hej,det var ett tag sen...;))
Ja,jag tänker hänga med såklart..;)

Kram på re och ha en ljuvlig Söndag!!

Mys och hemtrevnad sa...

min blogg har med varit lugn ett tag, men det går lite i vågor som med allt annat...kul att du ska skriva lite oftare iaf...kramis semlan

Hanna sa...

så roligt att se dig tillbaka.
Det är väl precis så livet är som du beskriver det.
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Välkommen tillbaka!!! Kram Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Samma här! Blir te och smörgås framför Solsidan.

Kram!

Martina sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har! :) Superfin!

Jag har nyligen startat en "pyssel" blogg där jag säljer mina handmålade dop presenter, personliga posters & tegelpannor m.m

Skulle bli jätteglad om du ville kika in och kanske skriva en kommentar :)
Gilla gärna på facebook: pysselmartan.

Tack så jätte mycket och jag önskar dig en bra dag :)

Mvh// Martina