Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 14 september 2011

Granit & jag ger tips.......................

Var inne på Granits webbsida och jag måste dela med mig av min önskelista.


Skrivborslampa 429:-

Hattask 2 st. 159:-




Lampskärm 279:-


Tunna från 199:-

Väggförvaring 299:-
                                Den skulle kunna bli betydligt längre, men av någon himla konstig anledning så känns det alltid "billigar" att ta lite i tagen än att tänka på alla inköp samtidigt. Knasigt värre!
Men det betyder i mitt fall att jag köper några saker ena veckan och kanske återvänder några dagar senare för att komplettera mina inköp................ Hur dumt låter inte det. Men ibland så är det faktiskt sanningen?????

Ojsan - undrar just hur många jag skrämde bort nu, men jag lovar er att alla mina inlägg är inte av den här sorten, ..........................!

Inga kommentarer: