Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 13 september 2011

En liten återblick......................

Vill ge er en liten underbar återblick av tiden som gått.


Våra pellisar har efter mycket kärlek och lite gödning fått nytt liv!
De stackarna var så himla skraltiga när vi kom hem från vår semester i somras. Men nu blommar de så glatt igen. Vi pratar tyst om att det är höst med regn och stormar utanför fönstret för de får gärna glädja oss med massa sommar-feeling en stund till!


Det är fler som håller fast vid känslan sommar. Jag har inte släppt de halvlånga byxorna än, var lite tveksam i morse (fruktasnvärt blåsigt och kallt), men benen är framme än minsann och vår Lillen är ute i t-shirt och shorts när han åker kickbyke. Man kan nog säga att vi har liiiiiiiite svårt att släppa taget om tiden som faktiskt är förbi nu?

Må så gott och njut lite av våra pellisar!

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ojaa, mycket nostalgi får man. Jag fick massor av nostalgi av att gå på vinden och hitta gamla skor, leksaker m.m. Jättekul är det :)
Fint med alla sommarblommor så där. Det börjar nog bli dags för mina med att flytta in.
Ha en fin kväll, Kram

Ord & Känsla sa...

Vad skönt att det är fler som inte vill att hösten ska tränga på!
Pelargonerna blommar om och man vill inte att sommaren ska vara över. Vi jobbade så mycket med uterummet hela sommaren, så man tar tillvara på alla soliga dagar som möjligt nu.
Kläder är svårt nu och vi har inte släppt foppatofflorna ännu, haha;)

Kram Helena