Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 22 september 2011

Coola naglar..................


Som jag berättat för er tidigare så har Storasyster i familjen en härlig konstnärlig ådra i sig.
Vet inte var ursprunget till det kommer i från, men vi uppskattar och uppmuntrar den ådran väldigt mycket!


En dag i somras hade hon inget speciellt att göra, men efter en stunds målande (den ådran kommer från mig - ni vet ständigt en pensen i handen!)  kommer hon och visar sin nymålade naglar.


Hennes händer hade Harry Potter Tema..................
Imponerande säger jag, både tålamodsmässigt och konstnärligt!



1 kommentar:

Ord & Känsla sa...

Otroligt fina naglar, imponerande!
Kakorna du bakat såg väldigt goda ut och fin burk.
Nu har jag blivit följare av din blogg också.

Kram Helena