Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 29 september 2011

Den lever.....................

Jag har äntligen lyckats - kanske jag har lite gröna fingrar? Jippie !


Hortensior är så jättefina tycker jag, men det slutar alltid med att jag tar ihjäl de stackarna!
Inte med flit förstås. Det liksom bara händer från den ena dan till den andra så blir den ledsen och har slokat ihop i sin lilla krukan.

Men nu äntligen har jag lyckats, med hjälp av lite vatten, samtal och mycket kärlek !!!!!
Så står den så fint och blommar för oss på köksbordet och det gör mig så glad, så glad.


Snart torsdagskväll och det gillar jag, nästan mer än freda kvällen faktiskt.
Känslan av att ha en lång skön helg framför sig och om man börjar "helga" till det på fredagen så blir den tre dagar.........! Så kan man också tänka (tror jag, hi, hi!)
                                

Inga kommentarer: