Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 11 september 2011

Award till mig..................♥♥♥♥♥ till dig..................


Tack snälla, snälla Annelie för Awarden, jag bär den med mig med glädje!

Först några frågor.

1. Varför började du att blogga?

Jag blev otroligt inspirerad av andras bloggar så det fick mig att göra en egen. Var lite stressad i början över att inte ha lika fina bilder, texter, och dyra inredningsprylar som andra - gämförde mig lite. Men det har jag släppt nu!!!!!!
 Nu tänker jag lite att det är min alldeles egna dagbok där jag utan att tänka avundsjukt på andra och vad andra har skrivit om, skriva om precis det jag känner för - en skön frihetskänsla tycker jag.
För dig som kikar in och hälsar på hos mig och min familjs värd så säger jag ett rungande Välkommen!


2.Vilka bloggar följer du?

Oj, ganska många både fina inredningsbloggar som inspirerar och människor med bloggar som är jordnära och som jag blir nyfiken på också bloggar som får mig att tänka till lite extra lite är spännande tycker jag.

3. Vilka är dina favoritfärger?

Ha, ha é vit en färg?
Men jag gillar svart, grått och pastellfärger - tänk Greengate så vet du vad som gäller på landet.


4. Vilken är din favoritfilm?

"Det stora blå". Jag älskar ju havet...............


5. VILKA LÄNDER/LAND DRÖMMER DU OM?


Drömmer inte så mycket om andra länder, men jag skulle gärna vilja ta med familjen till Santorini i Grekland.


Nästa uppgift var att skicka denna award vidare till fem andra bloggare som har färre än 100 följare. Så jag skicker den vidare till

Ord och känsla
Vitt hus med svarta knutar
Blondetty
Platesofcupcakes
Fynda och Fixa 

Hoppas jag gjort rätt, alla bloggarna är länkade så hälsa på hos dem vetja! Tyvärr kan jag inte se följarna på bloggarna inte på min egen heller - något fel någonstans.
Så jag ber om ursäkt om jag valt någon med för många följare. Men min lista har jag gjort utifrån hjärtat, så håll till godo!









1 kommentar:

Ord & Känsla sa...

Tack snälla du för denna Award!
Det värmer ska du veta att man kan inspirera andra med det man gillar och att få uppskattning är ju extra roligt!!
Ska försöka svara på frågorna inom kort och även skicka vidare.

Kram Helena