Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 8 augusti 2013

Kunde haft det sämre.......................

Ja, nu är vi hemma igen i vårt hus.
Semestern är slut och idag började jag jobba, med en aningens "småsenil semesterhjärna" Hmm? fortfarande.


Vi har varit i Spanien några mil från Alicante vid La Manga där vi bodde i en lägenhet precis vid en lagun, med poolområde och ett gym. På andra sidan hade vi öppet hav, med de allra vitaste sandstränder med gott om plats och ett härligt blått klart vatten.
Det har varit väldigt skönt, med både massa bad, sol, snorkling och en del utflykter med bilen som vi hyrde.
Vi är nöjda med vår semester, men ingen av oss kände sån stark "kärlek"  för Spanien sådär som vi en gång i tiden gjorde för Grekland. så nu böjar vi drömma och spara om en resa till någon ö i Grekland nästa sommar. Men då nöjer vi oss nog med en vecka, för nu var vi tre och det kändes för långt att vara borta så länge.
Det finns en anledning till att vi faktiskt valde att vara borta tre veckor den här sommaren, men det  berättar jag mer om en annan dag.
 
Stooora projekt på gång hemma hos oss......

2 kommentarer:

I mitt huvud sa...

Å, jag tycker det låter underbart att vara borta i 3 veckor! Men visst är det skönt att komma hem oxå.

Hanna sa...

Ser så härligt ut.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna