Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 12 augusti 2013

Här går det framåt.......................

Lite mindre förtvivlad känner jag mig när tomten sakta men säkert börjar återfyllas igen.
Några blommor får flytta runt så gott det går.
Traktorn gör ett jättejobb, och förändringen går snabbt.

Här har vi skalat av gräset och fyller på med grus och markduk, till höger blir det marksten och längst bort blir det trädäck med ett förråd på vänstersidan.
 
 

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, himmel! En altan på 150 kvm? Utespa? Låter ju heeelt underbart! :)

Numera har ju vi också en trädgård som ska grävas upp med grävmaskin, vet inte riktigt när men..... Det blir nog i samband med dränering. Då ska det grävas bort slänt för garage och för altan m.m.
Men men det tar vi då! :)


Kram Åse