Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 15 april 2012

Om att gömma sitt stök..................

Eller kanske att glömma bilden av ett hel-organiserat hem ???
I alla fall så tycker jag inte om att man ser stöket. Alla skåp som ibland har en förmåga att innehålla en viss röra med en massa "bra att ha saker". Eller saker som jag kan behöva senare............Hm.

Vi har ett vitrinskåp med underdel i matrummet som är kvar från förra husets ägare. Inget större fel på detta Ikea-skåp mer än att det ska svälja hela vårt hem:s just "bra att ha saker" !!!

Men jag blev så trött på att se stöket i skåpet så önskan var att sätta för ett fint tyg. Letade efter ett tunt vitt i alla tyghögar, men hade tyvärr inget och eftersom jag är en kvinna som vill förverkliga mina ideér här och nu - pronto så blev det några panelgardiner som fick stryka på foten i stället.
Med hjälp av silvertape (: sitter de nu uppe och döljer röran och det känns så skööönt!


Men jag har inte släppt tanken på tunt vitt tyg, men det får bli en annan gång!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men det blev ju jättesnyggt...;))))

Ha en härlig Måndag!!!

KRAAAM på re vännen!!!

Villa Ryttarängen sa...

Supersnyggt! Det behöver inte vara spetstyg... Kram Pia