Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 24 april 2012

Den lyser liiiiite idag...................

Jösses, den underbara gula lyser lite på oss idag. -Skön känsla!!!!!!

Var på möte idag och gick förbi ett stort torg där de har massor av torghandel. Köpte mig några rosa Mårbacka och gick därifrån med ett leénde på mina läppar såklart!

Vad annars kan man syssla med när det är inomhusaktivieter som gäller. Gav mig på lite virkning - inte så himla bra på det, men lyckades med stort tålamod få till både en liten blomma och ett hjärta. Känner mig ganska nöjd eftersom jag inte rört en virknål sedan Gustav Wasas tid eller nåt???
Gav faktiskt lite mersmak, får se vad det blir nästa gång................

Inga kommentarer: