Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 27 april 2012

Med lite vaxduk..............

Ni vet ju att jag väntat på våren i en evighet nu och jag tror att den har kommit !

Det känns som det i luften, många går runt med leénden på läpparna, lite kortbyxor här och där och en och annan nykär på en bänk.
Jo, jag tror att alla tecken äntligen finns där, så nu måste jag skynda på lite med mitt vår-solsprojekt!
Det kommer på bild så fort det är klart och ställts på plats. Men ett litet smakprov i vaxduk ser ni här......
Tänk att nu är det helg igen.
Vi ska åka med "Lillen" och tävla i morgon, åka en tur till landet på söndag och sedan ska vi hinna med att jobba lite på måndag. Känns bra faktiskt!

Ta hand om er i helgen och njut ! ! !

2 kommentarer:

Hanna sa...

så söta saker.
Kram
Hanna

Villa Ryttarängen sa...

Hej! Anar nya dynor till utemöblerna. Ser fint ut. Ha det så bra/ Pia