Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 12 augusti 2011

Sköna fredag.................

Trevlig arbetsvecka tycker jag - två dagar och det är nog vad knoppen klarar av efter sin härliga långpaus.



Visade ju våra blå utemöbler förut och den ena gruppen är målad, vit och fin. Den andra fick faktiskt åka till återvinningen för den var ganska skruttig och inte värd att lägga ner pengar (färg) och arbete på tyvärr.

Har kikat lite loppisar efter gamla fina utemöbler, men inte hittat några som känns rätt. Skulle helst av allt vilja ha en grupp från Grythyttan - åhhhh drömma kan man ju alltid.
Ja, jag köper faktiskt en och annan triss och tianlott som vi skrapar tillsammans med spänning. Nån gång kanske det är min tur, min stora lyckliga tur att vinna...................


Ha det så bra på fredagskvällen för nu blir det myyyys minsann!

Inga kommentarer: