Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 11 augusti 2011

Back in verklighet, så att säga...............

Hoppsan - nu är jag tillbaka till jobbet minsann. Första dagen idag efter oändligt många laaaat-dagar som varit helt underbara.


Dags att vakna upp och koppla på bägge hjärnhalvorna igen liksom. Men jag måste säga att det känns väldigt bra. Kliver på min nya 50% tjänst på måndag som pedagogoisk ledare för alla fyra förskolorna i vårt område och det ska bli så himla kul. Att få inspirera, väcka nya tankar, föda nya ideer och tydliggöra förskolans arbete. 
Ska också vara kvar på 50% på min egen förskola och det känns också väldigt bra.

Apropå liv................
Så jag kan absolut säga att jag trivs med livet!

Snart ska jag bänka mig framför Tv:n med Ernst (stavar han så?). Det programmet är fullkomligt vanebildande för mig - vill bara ha mer och mer av "gubbens" harmoniska känsla för inredning!!!!!!!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Hääärligt att trivas med livet..:)) Ja,jag bara älskar Ernst och alla hans mysiga projekt,längtar varje år till hans program..

Kram vännen och ha en mysig Lördag!!!