Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 27 augusti 2011

Halvunga eller helunga ben..............

Ja, de é dagens fundering..........

Har shoppat med "Storasyster" idag och jag tror vi är lika trötta och nöjda nu. Trots hennes betydligt yngre kropp å ben????? Min kropp är ju otroligt pigg och raska beh har jag och faktiskt är jag  bara halvung! - eller nåt?

Obs! Detta är en samling och ingen last!

Den helunga dottern ville gå in i mååånga, med betoning på mååååååånga affärer idag. Vi hade det jättetrevligt och hon handlade en del fina saker.
Själv fyllde jag på mitt halsbandssamling - rea förstås!

En ny kaffemugg blev det också från Lagerhaus som ser ut så här.

(Bild lånad från nätet.)
Ska försöka styla till mitt nya kontor lite nästa vecka och muggen ska såklart matcha inredningen hur knasigt det än är så gillar jag estetiskt tilltalande miljöer. Men vi får se vad jag får till i mitt lilla krypin och med min ännu mindre kommunala budget, (hm?)?

Nu ska vår underbara kroppar sträckas ut i soffan för nu börjar minnsann myslördag!






Inga kommentarer: