Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 16 augusti 2011

Inget regn här inte..................

Köpte en ny regnmätare, inte för att det är något vi behöver - mäta vattenmängden liksom. Men den var så gullig tycker jag och så är behållaren i glas så fin.



Den har inte mätt mycket regn i sommar för vi har haft en enorm tur med vädret inser jag när jag pratar om regn, sol och moln med andra som inte varit i närheten av oss på semestern.

Visst är det så att ganska många av oss är levnads-beroende av vädret. Jag menar att vi påverkas att tänka positivt eller mer negativt i takt med att himlen droppar. Ska försöka tänka lite mer på det och inte låta mig påverkas så mycket av något jag i alla fall inte kan göra något åt.

Mer än att klä mig i pastellfärgade gummikläder gå ut/plaska lite och må bra!!!! ?


Inga kommentarer: