Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 22 augusti 2011

En liten, liten fundering......................


Hm, på mitt ena jobb på förskolan har vi Apt (arbetsplatsträff) en gång i månaden och idag träffade jag en kvinna som undrande tittade på mig och sa

- varför känns det som om vi har kvällsmöten mycket oftare än vad vi får vår lön...............

Ja,a det kan man absolut undra lite över???????

Men den här veckan är det i alla fall lönevecka!


1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Hahaha precis det brukar vi också fråga oss på jobbet!
På måndag börjar jag, usch, är inte alls sugen men man kommer väl in i det snabbt, antar jag.

Tack för din gulliga kommentar om mina kort och min header.
Alla mina header som jag har gjort och alla mina kort redigerar jag i ett program som heter PhotoScape. Jättebra gratisprogram som jag hittat via google. Jag har inte PhotoShop och vill inte betala för det så då funkar PhotoScape superbra för mig. :)))

Kram Åse