Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 28 juni 2011

Sommarsemester...........................


Lycka är att ha semester och det har jag!

Kommer absolut leva livets lata dagar i många veckor framåt och jag ska minnsann njuta vareviga stund av den här sommaren!
Tänker inte ens gnälla över lite regn faktiskt.............



"Lillen" och jag åker till landet i morgon och han tar med sig två kompisar. Då ska det badas, fiskas., ätas glass och sommar-mysas hela dagarna.
Jag ska måla trädgårdsmöbler och städa uteförråd - ordning och reda minsann. (Får väl se vad som hinns med för det lockar alltid att åka till stranden såklart)!

Herr Loo och "Storasyster" är hemma och för "Storasyster" sommarjobbar några veckor så de får njuta tillsammans lite extra på kvällarna.


Hoppas ni har det bra, för nu är det faktiskt äntligen sommar på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: