Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 11 juni 2011

Nu é jag glad minsann.....................

Lite känslo-hoppsan här på bloggen minsann?

Men nu är jag så glad igen för det verkar fungera och min frustration är som helt bortblåst och nu vill jag berätta vad vi gjorde förra låååååååång-helgen!




Vi var i Lund (mysig liten stad!) där vi aldrig varit förut, men vilken underbar helg vi hade. Som ni kanske förstår så var det ingen vanlig semestertripp eftersom vi är de ständigt uppkopplade föräldrarna på barnens sporter........... Såååå var det en judo-helg, med både tävling och internationellt läger för många duktiga judokas och tränare. Vår grupp var arton stycken med söner, pappor, storasyster och så jag då - den ända mamman??????
Liten aningens grabbig ton emellanåt, men roligt hade vi tillsammans!


Lillebror var supernöjd och fick den bästa träningen någonsin och storasyster och jag hann med både att vara i sporthallen, tita runt på stan och en del shopping som man ju gillar när man är 16 år!!!!
Viktigt att alla trivs när vi är borta!

På tisdag ska jag äntligen få skriva på min nya tjänst och jag ser fram emot att  få berätta om den!!!



Inga kommentarer: