Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 3 juli 2011

Hemma-huset...................

Jo, då är vi hemma några dagar igen för att fira Herr Loo:s födelsedag med god-fika och pressenter såklart!




Dagarna på landet var som rena kolloverksamheten. Lillen hade med sig några kompisar och det badades, fiskades, åts glass, spelades badminton och andra härliga sommaraktiviteter hela dagarna. Grabbarna skötte sig alldeles galant och vi hade trevligt tillsammans!


Snart åker jag en sväng till och då ska trädgårdsmöblerna bli vita. Nu är de blåa och tänk för några år sedan var jag verkligen såld på blåfärgen ultramarin.
Varför blir det så egentigen att det man verkligen gillade supermycket förut plötsligt blir ganska fult och man vill inte ha det mer. Underligt ibland hur vi människor är med vårt tycke och smak????


Vår lilla Humle som sakta men säkert växer sig uppför grenen.

5 kommentarer:

Susanne sa...

Ser härligt ut...ja man ändrar smak med åren men det är väl ganska skönt ändå att man inte fastnar..Kram

Unknown sa...

Det är väl tur att vi ändrar smak på inredning och sånt,huvudsaken att vi inte ändrar smak på våra gubbar...hahaha...
Ser så mysigt ut...
KRAAAAM vännen och ha en underbar dag!!!

Madame Vit sa...

Ja här byetr jag smak och stil hux flyúx känns det som =) kan vara skönt med en förändring =) Som föregående skrev, tur att man inte byter ut mannen haha =))

Kram Fia

Britt sa...

Visst är det väl tur att vi ändrar smak, tänk så tråkigt utan utveckling...;-)

Drivbänken är byggd av gamla fönster och är precis lagom för en som gillar trädgårdspyssel i litet format.

Ha det gott.
Kram Britt

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, smaken varierar och kanske är det tur det. :)
Möbeln kommer bli jättefin vit!

Kram Åse