Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 7 januari 2011

Vill ha vår.................

Idag har hela familjen motionerat tillsammans. Bra teamwork hade vi, men dotter tonåring var inte så himla glad under arbetets gång, men desto nöjdare efteråt.............



Vi har varit på vårt älskade land och skottat snö.

På sommaren är det så himla mysigt att ha en altan som är ungefär 60kvm. Men när det snöat mycket, mycket och ännu mer mycket så måste vi tänka lite extra på vad härligt vi har på altanen i värmen, när vi idag slet oss svettiga tillsammans idag med spadar i händerna för att få bort all tung snö.

Det hade snöat, all snö från taket hade glidit ner och det var plusgrader! Tungt men absolut lättare och mycket trevligare när alla hjälps åt.
Men vi har förstås hunnit med en god lunch, lite fika och lite mys framför brasan också.

                  Våren kommer ju till oss snart och här kommer lite härliga pasteller!!!!!!!!!!


Jag har såklart samarbetat med min nya kamera också, det är så himla kul att prova sig fram, läsa manualen och testa lite igen.

Nu är det nog sovdags för i morgon måste vi hinna avsluta julen här hemma - bävar##### för alla barr som blir, men kära mannen får välan veva runt med dammsugaren lite extra medans jag gör lite fin-piff ex. byter rött mot vitt eller nåt!!!!!!!!!!!!

Godnatt från Loo.

Inga kommentarer: