Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 4 januari 2011

Paket till mig...............

Oj, vad konstigt??????

Idag kom det ett paket och det var till till mig??????????? 

Den bruna lådan innehöll  jättefina saker från Elsas Hem!


Värsta fyndet - (Läs min man..............! ALLT var på REA!

Ni förstår att jag tycker att det är dags för lite vår-stayling på landet. Så mysigt att ha lite nytt när huset öpnnas upp ordentligt i vår.

Ännu har inte julen hunnit städas bort här hemma, men det gäller att förbereda sig i tid för den "pastelliga" årstiden som snart kommer!
Åhhhhh-vad härligt!!!!!

Jag är ju tok-kär i Greengate och jag fyller ständigt på med lull-lull därifrån eftersom det är så fint att kombinera deras porslin och allt annat sommarfint därifrån också.

Kan verkligen rekomendera deras termos i stål som både håller värmen och det bästa av allt - den läcker inte även om den ligger ner.
                                              Så bästa betyget till den!


Vår fina sommarpojke fick en badboll också, så han kan vara med oss
och leka på stranden i sommar!!!!!!

Nu börjar snart bygglov igen med roliga Willy och gänget brukar göra riktigt fina inredningar tycker jag och det ska bli kul att följa dem ännu en gång!

Hej Då från Loo.

1 kommentar:

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Tusen tack för diskmaskinslänken! Jag är oxo tok-kär i greengate :-) Samlingen växer ständigt :-)

Kram Helena /franska liljan