Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 15 januari 2011

Pippi pååååååååå..................

Tror jag fått pippi holkar, eller har jag kanske blivit en samlare????
Funderar lite över när en samlare börjar sin karriär som samlare - är det när något passerar två eller är det när man tycker sig ha många av något och vad är många.............?
Klurigt!

Vet inte, men jag gillar i alla fall holkar små, större och ännu större.
Har möjligtvis fått en släng av mani, men så här ser en del av dem ut och jag tycker de är så himla fina!


Hoppsan! En liten fågelfamilj har visst flyttat in, åhhh de matchar vår inredning. Johoooooooooo! 


Den här fägglada holken står på landet och den ser ganska somrig ut tycker jag!

Lördagskvällen börjar snart med lite tacos som barnen håller på att fixa med, ska bli himla gott. Vi fyndade massa filmer idag så lite filmkväll får det nog också bli!
Ha det så väldans bra på er lördagskväll så ska jag fortsätta klura lite på samlingar - kanske, kanske kan jag hitta fler här hemma>?

Hej då från Loo!

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det var en liten annorlunda och ny samling för mig...holkar. Men de är fina och kan ju hänga på många olika ställen.

Kram Teres