Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 12 februari 2013

Vinter ,vitt, snö, vackert, vilsamt, väääääntan .......

Så känner jag nu en ganska lång väntan på att allt ska vakna till igen. Nu hamnade vi liksom i dvala igen? Snön vräker ner utanför vårt fönster och kylan biter tag i en när man sticker ut näsan.
Inte för att jag vill ha hit våren riktigt än, men en liten, liten föraning kanske!
Puttar in en lite vårig bild och den får vi nöja oss med så här i mitten av landet.
Lillen och jag ska till Skåne i helgen, det är ju faktiskt åt den varmare breddgraden. Så vad tror ni - får vi uppleva lite vår i helgen måntro?

Nu väntar lite tvätthäng och sedan är det dags att hämta hem Storasyster.

Inga kommentarer: