Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 14 februari 2013

En hjärtans dag .......................♥ ♥ ♥

En hälsning till er alla i hjärtats tecken.


Häromdagen var det tandborstens dag - ja, det är sant. Var på apoteket och fick den informationen.

Men jag gillar alla hjärtans dagen mycket bättre.
Kärlek, omsorg, glädje, och många, många fler positiva ord som skickas mellan oss denna dag!
Och jag vill förstås sprida många, många hjärtan till er en dag som denna!

Fick hjärtchoklad av Herr Loo, vanligt - ja, vet. Men den lilla asken glädjer mig enormt och påminner  mig om att jag har den stora lyckan att ha en massa kärlek runt omkring mig.
Ta hand om varandra i kväll, med eller utan hjärtan! 

1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

ett järta till dig med...kramis semlan