Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 27 november 2011

1:a Advent idag.........................

Härlig söndag !
Brukar inte tycka det om söndagar, men vem kan motstå en sådan här härlig dag.
Dagen då allas förväntningar höjs en smula, det ligger en förväntan i luften och allt blir rödare än någonsin.
Det är den första advent idag.


Joho - han med skägget kommer så småningom, men först ska vi njuta i många, många dagar!

Jag har varit och tagit hand om min pappa idag och ett litet besök på Lagerhaus han jag med på vägen hem.
Där hittade jag den allra sötaste adventsljusstake som snabbt packes upp och tändes till middagen.

En liten, liten ljusstake med mycket små, små julgransljus -så himla söt!

Nu senare på kvällen är den något större advernstljusstaken också fixad och den blev såhär i år.
Hoppas ni haft en bra helg och att ni får chans att känna av den röda stämningen som råder!

Inga kommentarer: